Objednávka
Pro nakupování v internetovém obchodě www.demoto.cz není nutná registrace uživatele. Kontaktní údaje slouží jako fakturační a doručovací adresa (pokud si uživatel nepřeje jinak). Po provedení objednávky Vám bude obratem zaslán email s potvrzením o jejím přijetí, stavu jejího vyřízení, či samotné odesláním objednaného zboží. Pokud jste zvolili platbu předem, vyčkejte prosím na následný e-mail po potvrzení objednávky s informacemi pro platbu předem převodem na náš účet. Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky prodávajícím (ne automaticky odesláním objednávky zákazníkem).
V případě, že v tomto potvrzení naleznete jakékoli nesrovnalosti, neprodleně nás prosím kontaktujte telefonicky na tel. čísle: +420 773 026 089.
Platba za zboží
Zboží je možné uhradit těmito způsoby:
- dobírkou v hotovosti - Částku (cena zboží + poštovné) zaplatíte přímo při převzetí Vámi objednaného zboží od přepravce nebo přímo na pobočce České pošty. Daňový doklad (fakturu) naleznete v balíku a od doručovací služby obdržíte doklad o zaplacení.
- převodem na náš účet - tento převod musí proběhnout před odesláním objednaného zboží (číslo bankovního účtu naleznete v kontaktech). Informace pro platbu předem vám zašleme e-mailem, zaplacenou fakturu následně v doručeném balíku. POZOR: Zboží uhraďte až po obdržení údajů k platbě, které Vám zašleme e-mailem.
- v hotovosti - pouze při osobním odběru. Osobní odběr zboží pouze po telefonické dohodě na tel. čísle:+420 773 026 089.
Cena dopravy
Zboží zasíláme Českou poštou, službou balík do ruky, balík na poštu, obyčejnou zásilkou, nebo kurýrem PPL. Česká pošta garantuje doručení do 2 pracovních dní od odeslání, ale pouze na území ČR u zásilek (platí pro zásilky balík do ruky, balík na poštu).
- 69 Kč za dopravu - při platbě předem za zboží a poštovné na náš bankovní účet (obyčejná zásilka - doba dodání 1-5 dní na území ČR)
- 140 Kč za dopravu - při odeslání zboží na dobírku (služba Česká pošta balík do ruky nebo balík na poštu na území ČR)
- 180 Kč za dopravu - při odeslání zboží na dobírku (služba PPL na území ČR)
- 325 Kč za dopravu - při odeslání zboží na dobírku mimo území ČR (zaslání zásilky na Slovensko)
Dodací lhůta
Pokud je objednané zboží skladem, expedujeme jej zpravidla ihned ještě tentýž den, kdy Vám byla objednávka potvrzena. Ostatní zboží zasíláme dle dodacích termínů našich dodavatelů, zpravidla však do 8 dnů. Potvrzení objednávek provádíme e-mailem nebo telefonicky. Maximální dodací lhůta je 30 dní, není-li však zboží skladem ani u dodavatele, budeme Vás o tomto stavu informovat. Je-li uvedená dostupnost u produktu s dodáním do 3 až 4 pracovních dní a zboží je označené jako skladem, znamená to, že zboží je skladem u externího dodavatele a bude vám dodané v uvedeném termínu.
Převzetí zásilky
Při převzetí zásilky rozbalte obdržené zboží ještě za přítomnosti dopravce nebo zaměstnance přepravní služby a přesvědčte se, zda je obsah v pořádku. V případě zjištění poškození zboží ihned sepište s dopravcem nebo zaměstnancem přepravní služby protokol o poškození a zásilku nepřebírejte. Obratem také informujte náš internetový obchod, z jakého důvodu jste obdržené zboží nepřevzali. Co nejdříve se s Vámi spojíme a dohodneme dodání nové zásilky. Pokud jste převzali neporušený balík, prohlédněte si zboží bez zbytečného odkladu. O případných závadách a nesrovnalostech nás informujete telefonicky či e-mailem. V případě reklamace je nutné ke zboží přiložit kopii dokladu o zaplacení.
Nepřevzetí zásilky
V případě nevyzvednutí zásilky bez předchozí dohody si vyhrazujeme právo požadovat úhradu nákladů spojených s expedicí a vrácením zboží.
Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího
Provozování internetového obchodu www.demoto.cz se řídí zákonem občanský zákoník § 1829 a násl., poskytujeme tedy 14ti denní zákonné právo spotřebitele pro vrácení peněz v případě nespokojenosti s obdrženým zbožím. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu dle § 1829 a násl. občanského zákoníku.
Vrácení zboží
Berte prosím na vědomí, že 14ti denní lhůta pro vrácení zboží neslouží k jeho testování. Je určena k tomu, aby měl zákazník dostatek času se zbožím se seznámit, posoudit jeho vhodnost a v případě nespokojenosti jej mohl vrátit, pokud tak neučiní ihned po převzetí.
Dle zákona (občanský zákoník § 1829 a násl.) máte jako spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Toto právo je však spojeno s povinností nakládat se zbožím tak jak jste odsouhlasil obchodními podmínkami při odeslání objednávky, pouze v rozsahu nutném k jeho porovnání stejně tak jako by to bylo možné v kamenné prodejně.
Dojde-li ke znehodnocení zboží například použitím nebo jiným poškozením, které znemožňuje jeho další prodej jako nového zboží dalším zákazníkům, jsme v souladu s § 1833 občanského zákoníku oprávněni ponížit vrácenou částku o odpovídající snížení hodnoty zboží.
Při vrácení zboží postupujte takto
Vše nejprve oznamte buď emailem, nebo telefonicky. Poté zboží zabalte a odešlete zpět bez dobírky na adresu uvedenou v kontaktech našeho e-shopu. Po převzetí a kontrole stavu zboží Vám odešleme na adresu nebo účet fakturovanou částku za zboží (nejpozději do 14ti dní). Pro zaslání částky zpět na účet přiložte do zásilky také číslo Vašeho účtu.
Zákazník může vrátit zboží i osobně pouze po telefonické dohodě.
Podmínky vrácení peněz
- odeslání zásilky zpět do našeho obchodu do 14ti dnů od obdržení zásilky
- zboží musí být naprosto neporušené a nepoužité
- k zásilce musí být přiložena kopie daňovového dokladu, který jste obdrželi společně se zbožím
Záruční podmínky, reklamace
Poskytujeme záruku na zboží dle obecně platných předpisů. Záruční doba platí ode dne předání zboží kupujícímu. Prodávající poskytuje záruku na úplnost objednaného zboží. Záruka je zpravidla 24 měsíců, není-li uvedeno jinak. V případě zjištění jakékoli závady u zboží, které chcete reklamovat, nás prosím ihned informujte. My se Vám co nejdříve ozveme písemně či telefonicky, nejpozději však do 7 dnů. Zašleme vám elektronicky reklamační list, který je nutné vyplnit a zaslat společně s kopií faktury se zbožím na adresu prodávajícího běžným balíkem. Pokud se jedná o díl u kterého je nutná montáž v odborném servise, pak je nutné doložit kopii dokladu o montáži z tohoto servisu, případně i vyjádření servisu jak se závada projevila.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- neodbornou montáží (elektrické a mechanické součásti musí být montované odborným servisem)
- neodborným použitím zboží
- při mechanickém a jiném poškození
Omezení pro způsob využívání zboží:
Při prodeji elektrických a originálních náhradních dílů platí tyto podmínky:
1) Vhodný náhradní díl vybírá kupující podle modelu motocyklu, do kterého má v úmyslu jej použít. Řídí-li se kupující při výběru jinými parametry, například rozměrem nebo tím, že náhradní díl vypadá opticky stejně či podobně, tak je velmi pravděpodobné, že vybere nesprávné zboží. Prodávající odmítá hradit náklady spojené s výměnou takto nevhodně objednaného zboží, protože při výběru zboží poskytuje dostatek informací pro správný výběr. Není-li si zákazník správným výběrem náhradního dílu jistý, může požádat o pomoc prodejce s výběrem správného zboží.
2) S elektrickými náhradními díly může pracovat jen osoba s odbornou kvalifikací v oboru (odborný motoservis). Splnění této zákonné podmínky je nezbytné prokázat kupujícím při reklamaci nebo žádosti o odstoupení od kupní smlouvy dle §1829 a dalších, byl-li díl použitý. V opačném případě prodávající má za to, že se zbožím této povahy bylo kupujícím manipulováno v rozporu se zákony České Republiky. Pokud existuje možnost, že není možné funkci elektrického náhradního dílu přezkoušet, protože neexistuje diagnostické řešení, může být takový díl bezcenný.
3) Nákup elektrického náhradního dílu kupujícím za účelem opravy motocyklu způsobem hledání závady výměnou a zkoušením, je v rozporu se zákony České republiky. Zakoupení náhradního dílu nebo více náhradních dílů kupujícím, které vkládá do elektrické soustavy motocyklu s úmyslem vyhledat díl, který je vadný, a pro zbylé použité náhradní díly využít § 1829 a dalších Občanského zákoníku pro odstoupení od kupní smlouvy je z pohledu prodávajícího nelegální. Pro tento účel existují odborné servisní firmy motocyklů, kteří k diagnostice závady elektrické soustavy motocyklu používají měřicí přístroje a tato služba je ve většině případů placená. Charakter takové činnosti kupujícím bude považován za úmyslné poškozování našeho zboží, bezdůvodného obohacení dle § 2991 až § 3005 Občanského zákoníku.
Právo zrušit Vaši objednávku máme v těchto případech
- výrazně se změnila cena produktu
- produkt se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem u nás nebo našeho dodavatele
Pokud jeden z těchto výše uvedených případů nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat a domluvit se s Vámi na dalším postupu objednávky.
Fotky produktů
Fotky produktů nemusí být vždy reálné, jelikož velkoobchodní sklady náhradních dílů občas mění své dodavatele a každý z těchto výrobců vyrábí daný díl mírně odlišně. Avšak je-li díl přiřazen k určitému typu motocyklu, je také pro tento motocykl určen.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů | Novela zákona o ochraně spotřebitele
S účinností od 1. 2. 2016 byla zákonem č. 378/2015 Sb. novelizována právní úprava zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a do českého právního řádu byla zavedena pravidla mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR – Alternative Dispute Resolution). V případě, že mezi námi jako prodávajícím a Vámi jako spotřebitelem dojde ke vzniku sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, máte právo obrátit se na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Spotřebitel může podat návrh na mimosoudní řešení sporu nejpozději do 1 roku od okamžiku, kdy uplatnil své právo u prodávajícího poprvé.
Tímto subjektem je:
Česká obchodní inspekce (ČOI)
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
Ochrana osobních údajů
Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem vyřízení objednávky a splnění zákonných povinností. Máte právo požádat o přístup ke svým údajům, opravu, výmaz či omezení zpracování.